31 maj 2015

Bravodag







Bravodag.
Bättre än på mycket länge.
Sommarkänsla (trots kylan) i hela kroppen när jag firat mammornas dag 
med familj och vänner
på helt fantastiska Katrinelund Gästgiveri och Sjökrog.

Se mer HÄR

Maten, sällskapet och bullerbykänslan gav mig energi för hela veckan.
Minst.
Har ägnat kvällen åt att fixa sommarväggen här hemma.
Samma visa varje år.
Stråhattar, snäckor, gamla slitna vackra sandaler och andra somriga
 prylar får åka upp på väggen som sköna påminnelser 
om denna ljuvliga årstid.










Önskar er en skön start på sommaren som faktiskt börjar imorgon.
Som jag längtat.

Fin kväll mina vänner!

Maria.


Foto - Maria Karlberg




7 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag, önskar jag hade kunnat vara med! Själv packar jag inför vår trip till London och håller tummarna för att det blir vår i luften och så lite regn som möjligt! Älskar våren men känner mig i vanlig ordning ngt snuvad på den...Sen får gärna sommaren komma! :-) Kram på dig och tack för härlig inspiration!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar också att ni hade varit med så att dagen hade blivit komplett:) Ha en fantastisk resa nu och tack själv för fina ord och pepp….hoppas på London utan regn;) Stor kram!

      Radera
    2. Saknade er också idag Lisa och Seb. men vi ses snart! Kramar Mamma

      Radera
  2. Tack bästa du för fin inspiration på din blogg, och för en supermysig dag! Så glad för att vi kunde sammanstråla och fira lite ihop en dag som denna. Det gav också mig lite energi, även om den tog slut lite snabbt.... :) Stor kram till dig/ Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen, om du bara visste vad glad jag blir! Skönt att jag också kunde ge dig lite energi även om den blev kortvarig;) Stor kram!

      Radera
  3. Tack för idag, så mysigt och trevligt att vara tillsammans! Kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, finns inget bättre än familj, vänner och god mat. Ni är fantastiska, kram!

      Radera