21 oktober 2015

Snygg Utflykt


Häromdagen tog jag och familjen en tur till ubersnygga 


Varje gång jag kommer hit slås jag av de geniala färgvalen.
Kalla färgskalor med svart som bas.
Allt är genomtänkt utifrån och in.
Trädgårdsmästeri på toppnivå och riktigt mycket kli i fingrarna efter eget hus och trädgård igen.
I lugn atmosfär efter lunchrusning gofikade vi med den magiska terassen utanför fönstret.
Det blir helt klart så mycket bättre när man får hela paketet.
Estetisk upplevelse med inspiration och skaparlust som följd.
Så har ni vägarna förbi så måste ni bara stanna till och insupa lite snygghet i lungorna.









Har lämnat pärlan i skolan och mellanlandar hemma innan jobb.
Har sovit gott och mår rätt bra.
Den känslan ihop med djupa
andetag i klar och härlig höstlufuft alltså.
Vardagslyx deluxe.

Härlig dag på er och tack för all fin respons 
på IKEA Livet Hemma.
Så kul!:)

Kramen M.






6 kommentarer:

  1. Ja verkligen en plats för själen! Som vanligt otroligt vackra bilder av Mästerfotografen!

    Kramen mamma och ha en bra utsövd dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack världens bästa mamma..för orden och gofikat!:)♡

      Radera
  2. Men detta stället alltså!!! Galet snyggt! Och att jag inte varit där..... skäms mössan på! Men en bra påminnelse med ditt blogg inlägg!! Snart så! Kraaaam Jennie!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Galet att vi inte kommit iväg dit...på torsdag kanske då?!:) kram!

      Radera
  3. Mysigt! Aldrig varit där men det kanske blir en tur dit ngn gång! Annars låter jag mig inspireras av dig och dina fina bilder! Snart ses vi, längtar...Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du och vi längtar också! Ska bli så mysigt att ses! Kraaam!

      Radera