29 januari 2016

Vårkänslor här och nu


på gammalt foto från ss visning -13.
Jag älskar kombon som aldrig går ur tiden.
Kvinnlig spets upptill med råare bralla nedertill.
I havet av enkla toppar bor hos mig även en samling spetsblusar.
Lika vackra på som hängandes framme i sovrummet.
Våren och sommaren känns för mig ungefär som nedan.
Ljus.
Pudrig med kontraster.
Ny.
Härlig och med förväntningar.
Dagarna bara flyger fram och jag hinner knappt med.
Befinner mig mer här och nu.
Ikväll kommer äldsta vännen från Stockholm och imorgon väntar super-skiva alá 40års fest.
Helgen efter blir det efterlängtat besök hos syster yster.
Att se fram mot saker.
Lovely.



Ljuvligt collage från 



Interiör inspo från


Alltid alltid alltid rätt och så himla lätt.
Foto via Pinterest. 


Från Chloés prefall visning -15.
Over the top och magiskt på en och samma gång.

Nu är det dags att åka till jobbet.
Sen som vanligt med konstaterande om att nästa mål är bättre tidsplanering.
Det handlar ju oftast bara om minuter.
Hur svårt kan det vara liksom:)

Önskar er alla en fin helg!

Kramen M.

2 kommentarer:

  1. Inspirerande läsning och superfina bilder. Mycket snyggt finns det!

    Supertrevlig dag och helg önskar jag dig!

    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Tack min fina och visst gör det! Välkommen vår liksom. Detsamma och kramen!♡

    SvaraRadera