13 mars 2016

I Dig Denim


Den här våren gör jag ett nytt försök.
Min dotter har vägrat jeans sedan den dagen hon lärde sig prata och därmed tydligt förmedlade en känsla av obehag inför detta mitt mest älskade plagg.
Skam den som ger sig och kanske en ny modell då tänker jag.
Hon är större och jag ska försöka spela på tuffheten.
Problemet har hittills mest handlat om att hon tycker jeans är hårda.
Omjuka och inte mysiga.
Pust och stön.
Ibland kan det funka om vi är lika.
Har ett tema och gör något kul runt det.
För alla er som har barn tipsar jag idag om det fantastiskt sköna märket


Ska testa en passande jeansmodell till pärlan och hålla tummen extra hårt.
Älskar även bomber jackorna till både henne och honom.
Något jag måste återkomma till även på vuxenfronten känner jag.
Känns helt klart som vårens kompis till jeansjackan och skinnpajen.









Låg söndagsenergi idag men in i duschen bara så brukar man ju komma igång.
Önskar er en fin söndag!

Kramen M.











4 kommentarer:

  1. Lycka till med det!!!! Skorpan som älskar mjuka sköna kläder ha ha.

    Skön söndag till dig i alla fall!

    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att se om hon ändrar sig Sötungen!!! Vi kör jeansleggings för hela slanten här hemma! Ha en fin dag bästa, kram Jennie ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. …..du vet hur hon är, men SKAM den som ger sig! Kram!<3

      Radera