9 mars 2016

Otippat & Personligt


Jag gillar det mesta med det här sköna Köpenhamns hemmet som jag spanat in på 
Mest av allt för att det inte känns färdigköpt.
Jag älskar när man hittar egna lösningar och inte är rädd för vad man får göra med sin inredning.
Att bara våga ösa med det man tycker om.
Det måste ju inte alltid vara de klassiska inredningsprylarna.
Själv väver jag ju in hela min livsstil i mitt hem.
Kläder, skor, möbler, gammalt, nytt, hemgjort och aningen konstigt i en salig blandning som känns hemma för mig.
I det här hemmet ser vi tex. överdimensionerat varvat med skokartonger som förvaring.
Helt perfekt och så personligt.
Lugn färgskala ovanpå det och hej vilken hit.
Soffan Toga med design av Michel Ducaroy för Ligne-Roset är en cool dröm som gärna skulle få bo hemma hos mig.





Enjoy och fin kväll mina vänner!

Kramen M.



3 kommentarer:

  1. Härligt hem och nästan lika snyggt som ditt. Det gäller att ha känslan!

    Kram och fin dag till dig! Mamma

    SvaraRadera
  2. Alltså, vilka bilder!!! Vilken inspiration!!! Underbart snyggt!!! Kram Jennie ♡

    SvaraRadera