3 juni 2016

My Home


Hemma hos mig och pärlan.
En härlig septemberdag förra året fick jag finfrämmande av en för mig 
stor inspirationskälla sedan flera år tillbaka.
Pella Hedeby heter stylisten som gång på gång överträffar sig själv med sitt sätt att fånga 
precis den där rätta detaljkänslan som ofta gör hela inredningen.
Ni förstår min förtjusning när hon och grymt duktiga fotografen Sofi Sykfont ville svänga förbi för en plåtning av mitt hem.
Magisk dag med proffsiga människor som lämnade mig fylld med inspiration.

Mer bilder och text från mitt hem och även Pellas magiska Attefallshus hittar ni på 
Missa inte heller att kika in på Pellas blogg STIL INSPIRATION
Bästa interiör bloggen alla kategorier.








Vilken dag och vilken energi denna fredag!
Galet bra start på helgen och en trevlig sådan till er.

Kramen M.




Foto Sofi Sykfont via My Home.







2 kommentarer:

  1. Så bra reportage om ditt och Tuvas fina hem!

    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Totally adorable place, especially the toddler's room - so cute! Just discovered your blog and I'm so glad to have a new inspo source!
    xx. from Switzerland, Mirjam
    www.miiju.ch

    SvaraRadera