8 juli 2016

Älskade Prylar Letar Nytt Hem



Utdragssäng som jag köpte helt omålad när pärlan var knappt året gammal.
Hemsläpad till huset där jag bodde med hennes pappa och sedan noggrant slipad och målad.
Många gånger om.
Minns färgen som bara sög in i trät och de sena nätterna i garaget med vin, musik och målning.
Galenskap tyckte pappan till barnet som kliade sig i huvudet och inte förstod sig på varken charm eller slit med gammalt skit.
Tills den blev klar :)
I denna gamla dröm har hon nu sovit i hela 8 år.
Galet vad tiden rusar och vad mycket som hänt under resans gång.
Dags för ny säng och hej min stora tjej.
Bäddmått 105 cm.
 Längd kan ju som sagt varieras.
Säljes för 1000 kr.

Har gjort mig av med så mycket saker den sista tiden.
Skön rensning och knappt inga minnen av det som försvunnit härifrån.
Nya hem till gamla grejer och hurra för recycle.
På nya stället ska bara de allra käraste skatterna få bo.
De som gör huset till ett hem.
Ingen fara på taket för över-spartanskt hem dock.
Det är ju inte som att jag är barskrapad på prylar nu om man säger så.




Älskat print -Leila- från LOVE WARRIORS
A Mad Girls Love Song.
Har bott på flera väggar i min nuvarande lägenhet.
Mått 100x100 cm.
Ordinarie pris 2299 kr.
Säljes för 800 kr.

Pärlan i korgen från TINE K
Har använts som förvaring och lampa.
70 cm hög och 88 cm bred.
Gigantisk och underbart överdimensionerad.
Säljes för 500 kr.


Vid intresse går det bra att maila mig på maria.karlberg@hotmail.com
Prylarna hämtas på plats hos mig i Örebro.


Nu tar vi tag i dagen.
Solen brassar och sommaren dånar vidare.
Bara att hänga med.
Fokus på flytt och dagens val handlar om tapeter.
Vita ellr grå.
Lyxproblem att älska just nu.
Punkt på det och fin dag.

Kramen M.


1 kommentar:

  1. Underbara saker som säkert blir undrbara i ett nytt hem!

    Kram Mamma

    SvaraRadera