15 juli 2016

Mode Magi



Modemagi.
Det är vad HUNKY DORYS Fall/Winter hintar om.
Detta är bara en sneakpeak och jag klappar redan händerna länge och väl.
Pre/Fall kollektionen är för mig personligen ingen ögonbrynshöjare, men det här…..mums.
Priserna skjuter i höjden och för mocka brallorna ovan får du hala upp dryga 7000 papp.
Hepp.
Ändå.
Så så snyggt i en styling som känns otrendig men ändå modern.
Perfektion och återigen en påminnelse om hur viktig helheten är.
Från början till slut i hela processen.
Ge mig hela kombon ovan.
NU TACK!







Ja, ni ser ju själva.
Få plagg som ändå säger så mycket om vad mode idag handlar om.
Färre plagg och ljuvliga materialval.
Enkelt och användbart.

Nu fortsätter fredagsnöjet.
Packningen.
Förlåt mitt tjat men det tar liksom aldrig slut.
Fullt fokus.
Längtar bort och hem.
Snart så.


Fin helg hörrni.
Kramen M.






2 kommentarer:

  1. Ja verkligen snyggt och skulle sitta som ett smäck på dig! Hunkydory alltså!

    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Underbart! Såklart du ska ha hela outfiten :) Bomberjackan är ju inte helt fel heller!!! Den tar jag! Stor kram bästa! / Jennie

    SvaraRadera