24 maj 2017

Drömmen Om Huset På Landet



Drömmen om att bo på landet.
Bland äppelträd och åkrar som vy så långt ögat når.
I ett vackert rött hus med vita knutar som andas charm och känslan av 
frihet vid sidan av det hektiska livet i stan med buller och brak.
Där allt är byggt med eftertanke och av ägaren själv.
Som de handgjorda böjda bågarna i spaljén runt poolen.
Som är inspirerade av ett orangeri i Frankrike.
Kökets murade spis och det enhetliga terracottagolvet som gör att hela köket andas Fransk
landsbygd mitt i Svedala.

Så skulle jag beskriva huset som jag fick förmånen att styla 
förra veckan.
Vill du veta mer eller gå på visning hittar du huset 
hos 
eller klicka 


Körsbärskvistar i Ernstvas.
Enkelt och mitt i prick mot det öppna luftiga köket som
talar för sig själv och inte behöver onödiga detaljer för att lyfta.


Brasa oc kissekatt.
Say no more.




Hall med lika bänkar på båda sidor.
Topp i betong som flyter fint med mjukt fårskinn och den varma färgen i golvet.


Detalj att älska.
Handgjord betongskiva med inbyggd ho för blommor, växter eller ljus.
Den här dagen blev det blommande kvistar från trädgården.




Fantastiskt och LYCKA TILL!
Tack även till mitt fantastiska jobb 
för lån av ditten och datten för att toppa det redan 
toppade huset:)



2 kommentarer:

  1. Åh vilket vackert hus och ställe och ännu finare blev det när du hade varit där.

    Kram Mamma

    SvaraRadera