17 mars 2018

Insnöad På Vår







Från topp till tå i 
klassisk powerkostym med 
skinnbralla, vit skjorta och kavaj
från 
NOA NOA ÖREBRO


Vårkänslorna och längtet.
Färgerna och dofterna.
Ljuset och värmen.
Mmmm.
Nu längtar man.
Jag har så mycket i skallen 
och tanken på en kopp kaffe i solen
mot varm husvägg utan att 
kunna bli nådd, alldeles ensam
känns som högsta vinsten prick nu.
Nåväl.
Livet rullar på och svängarna
styrs upp på ett eller annat sätt.
Så är det ju alltid.

Vårinspo då?
Jomen visst har jag massor 
och mer som jag snöat in på just nu.
Som vitt, beige och svart
för garderoben och i samma 
anda vitt, natur och en skvätt 
svart i hemmet.
Gärna i kombo.
Eller ton i ton med liten kontrast.
Så snyggt.
Skinnbyxan hänger med (SÅKLART) 
men även den superviiiiiida brallan.
Som solo eller hel kostym. 
Platåsandaler till lite pösigare girlfriend
jeans och väska med BRED om omlottrem
är andra favoriter som jag gärna addar 
till befintlig garderob.
Ge mig nu!
























Hemma fortsätter jag min omvandling
med mer vitt och det svarta som 
under perioder dominerat får vila och 
mer sätta svärta på få väl utvalda platser.
Tillsammans med natur och grått, 
mindre prylar och större stilleben 
känns hemma luftigt och fräscht.
Ovan bilder från 
Magiska toner och galet snyggt.

Önskar er en trevlig helg 
mina vänner.
Kramen M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar